Czym się zajmujemy?

Przykładowe sprawy:

  • odszkodowanie za likwidację zwierząt (ptasia grypa, ASF itp.)
  • kontraktacja
  • wady sprzedanej/kupionej paszy
  • wady sprzedanych/kupionych zwierząt
  • wady kupionych maszyn
  • transport zwierząt

       🐓  🐷  🐄

  • dzierżawa
  • sprzedaż nieruchomości
  • windykacja należności
  • rozliczenie dotacji
  • sprawy w Inspekcji Weterynaryjnej

       👨🏼‍🌾

  • szkody łowieckie
  • oznakowanie produktów
  • wycofywanie ze sprzedaży
  • rejestracja stada
  • karencja antybiotykowa
  • umowa tuczowa

       🚜

  • dziedziczenie gospodarstwa rolnego
  • sprawy karne
  • zatrudnienie pracowników
  • bieżąca obsługa
  • przekształcenie w spółkę z o.o.
  • ochrona środowiska
  • rozbudowa gospodarstwa
  • spadek
  • i wiele, wiele innych…

     

Jesteśmy kancelarią, która specjalizuje się w problemach prawnych hodowców od 2012 roku, dzięki czemu masz pewność, że Twoja sprawa zostanie fachowo załatwiona, bo nie powierzasz swoich problemów przypadkowym prawnikom, którzy będą się uczyć na Twojej sprawie.

Zajmiemy się Twoimi problemami prawnymi.

 

Dzięki nam zyskujesz:

  • czas,
  • spokój,
  • ochronę Twojego majątku,
  • pewność, że Twoje sprawy są prowadzone należycie i starannie.

Opisz nam swój problem, a my skontaktujemy się z Tobą: pl@slmadwokaci.pl.

 

 

Jak pomagamy?

porada – sprawa – obsługa prawna

1. Porada

Na żywo lub online

Na żywo: umawiasz spotkanie telefonicznie (77 453 92 83).

Online (telefonicznie lub przez e-mail): opłacasz, a my się z Tobą kontaktujemy – tutaj

 

 



2. Sprawa

Umawiasz się z nami na spotkanie (telefonicznie 77 453 92 83) opisując krótko czego sprawa dotyczy lub opisujesz problem w mailu (pl@slmadwokaci.pl).

Na spotkaniu jesteś szczegółowo i uczciwie informowany jak wygląda sprawa, na co można liczyć i jakie są szanse. Jesteś również informowany co do kosztów naszej usługi i zasad rozliczenia. Wówczas podejmujesz decyzję, czy zostawiasz nam sprawę.

W trakcie sprawy:

Jesteś na bieżąco informowany o zmianach w twojej sprawie czy pismach, które do nas przychodzą a także o bieżących naszych analizach.

Dostajesz od nas maila z dostępem do naszego systemu, gdzie samodzielnie możesz sprawdzać stan swojej sprawy oraz masz podgląd pism, które otrzymujemy oraz które wysyłamy.

 



3. Stała obsługa

Opisujesz nam jakie masz problemy, ile ich jest, a my wyceniamy miesięczny koszt obsługi i ustalamy z Tobą najlepszy dla Ciebie sposób rozliczeń (stawka godzinowa lub ryczałt) – wówczas podejmujesz decyzję.

Podczas obsługi również dostajesz dostęp do naszego systemu, gdzie na bieżąco masz podgląd do spraw, które prowadzimy i wszystkich dokumentów.

Ponadto pod koniec każdego miesiąca dostajesz od nas raport z wykonanych przez nas czynności oraz ilości przepracowanych godzin. 

 

 

Masz pytanie - napisz